loading...
وب تفريحي تي فارسي /محبوب دلها
آخرین ارسال های انجمن
ramin بازدید : 118 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

ماشین 3 میلیاردی در ایران + عکس

مجموعه : اخبار, اجتماعی,

ب ام و i۸ که یک خودروی هیبریدی شارژی به تازگی از طریق گمرک بندرعباس وارد ایران شده است...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، این خودرو عملکرد یک خودروی اسپرت را با میزان مصرف سوخت و آلایندگی یک خودروی کامپکت ادغام می کند. i8 تنها با موتور الکتریکی قادر به طی مسافت 37 کیلومتر است و از یک موتور توربوشارژ 1.5 لیتری سه سیلندر بنزینی نیز بهره می برد.

نیرومحرکه هیبریدی این خودرو قدرت 362 اسب بخار تولید می کند و کمک می کند شتاب صفر تا صد i8 در حدود 4.4 ثانیه باشد. این خودرو بدلیل نایاب بودن در بازار , حدود 3 میلیارد تومان در بازار تهران قیمت گذاری شده است .

 

 

 

 

ramin بازدید : 119 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

نیمار : من در پلی استیشن با بوفون بازی کردم !!!

 

 

 

 

 

 

 

مهاجم برزیلی بارسلونا معتقد است: بوفون یکی از بزرگترین دروازه بانان تاریخ مسابقات است که برای تحقق بخشیدن به هدفش از بسیاری مسائل گذشته و قابل احترام است.

بخش بین المللی ورزش 11 ، در کنفرانس خبری یک روز مانده به آغاز فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ نیمار ستاره برزیلی بارسلونا در این کنفرانس حاظر شد تا پاسخ به سوالات خبر نگاران دهد و نظرات اش را عنوان کند.

نیمار پیش از هر گونه بحثی به تمجید از جان لوئیجی بوفون پرداخت و او را سزاوار احترام و بهترین ها خواند.
 در ادامه او عنوان کرد : کار بسیار سختی در برلین داریم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد، او گقت: امیدوارم بتوانیم فصل را با موفقیتی دیگر به اتمام برسانیم و بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم اما نباید فراموش کرد که یوونتوس تیم بزرگی است، آنها با ارائه ی فوتبال مدرن و فانتزی، بازی زیبایی را به نمایش می گذارند.

او اینگونه ادامه داد: بوفون یکی از بزرگترین دروازه بانان تاریخ مسابقات است که برای تحقق بخشیدن به هدفش از بسیاری مسائل گذشته و قابل احترام است. با پلی استیشن شخصی خودم بارها با بوفون بازی کرده ام و او را اینگونه دیده ام! اما میخواهم در بازی فردا شب به او گل بزنم و از او امتیاز بگیرم.


  سپس حرف خود را اینگونه به پایان رساند: رویایی بزرگیست قهرمان اروپا شدن، که بسیار امیدوارم، به این عنوان دست پیدا کنم. به رویایی شیرین که از کودکی در من وجود دارد.

 

ramin بازدید : 97 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

لعن کردن داعشی‌ها حرام است! +فیلم

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 

 

شبکه وهابی نور با حرام دانستن "لعن" داعشی‌ها ماهیت تکفیری خود را بیش از پیش آشکار ساخت.

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، در این روزها که همه عالم از جنایات گروه مسلمان نمای وهابی داعش به ستوه آمده‌، شبکه وهابی نور لعن افراد این گروه را حرام می داند!

 

کارشناس شبکه وهابی نور در جواب بینده‌ای که دچار لعن گویی داعشی‌ها گردیده، خواست تا توبه و استغفار کند.

دانلود درادامه مطلب...

 

ramin بازدید : 124 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

اخبار ورزشی  - دستبند شانس "میشاییل شوماخر" پیدا شد

جویندگان موفق شدند دستبند شانس "میشاییل شوماخر" را در زیر برف پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، "میشاییل شوماخر" ماه گذشته به هنگام اسکی بازی در مریبل فرانسه، واقع در ارتفاعات آلپ، دچار حادثه شد و به کما رفت.

اخبار,میشاییل شوماخر,دسنبند شانس میشاییل شوماخر

ادامه مطلب...

shahrooz بازدید : 248 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

معنای نام هر کشور!!

دوستان  آیا می دانید معنای اسم هر کشور چیست؟ در این جا با معنای نام بعضی از کشورهای جهان آشنا می شوید

آذربایجان:  آتورپاتکان نگهدار آتش است(فارسی دری)

آرژانتین:  سرزمین نقره(اسپانیایی)

آفریقای جنوبی:  سرزمین بدون سرما (آفتاب) جنوبی(لاتین،یونانی)

آفریقای مرکزی:  سرزمین بدون سرما(آفتاب)مرکزی(لاتین،یونانی)

آلبانی:  سرزمین کوهنشینان

 

پس حتما به ادامه مطلب برید.

ramin بازدید : 135 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

موبایل جدید ال جی

این عرضه از همین هفته در سنگاپور و هنگ‌کنگ آغاز می‌شود.اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا با قابلیت خودترمیمی برای اولین بار در خارج از کره عرضه می‌شود.ال‌جی الکترونیکس، عرضۀ اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا، ال‌جی G Flex، را به بازارهای جهانی اعلام کرد. این عرضه از همین هفته در سنگاپور و هنگ‌کنگ آغاز می‌شود. دسترسی به این محصول مبتکرانه در بازارهای اصلی آسیا قبل از پایان سال اعلام می‌شود و در مناطق دیگر نیز متعاقباً معرفی خواهد شد.
ادامه مطالب
ramin بازدید : 153 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

هفته نامه حاشیه روی جلد خود تصویری از خواننده لس آنجلسی با تیتری عجیب قرار داد.

شادمهر عقیلی که چند سالیست در لس آنجلس به خوانندگی به سبک غربی مشغول است اکنون تصویرش بر روی هفته نامه داخلی با موضوع بازگشت به ایران چاپ می شود.

 

 

ramin بازدید : 152 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

عمل باور نکردنی جاستین در کنسرتش

 
     

 

جاستین بیبر چند روز پیش در کنسرت ترکیه برنامه ی خودش رو زمان اذان برای مدتی قطع کرد (بعد بگین جاستین بده)

ظاهرا این کار جاستین به خاطر تشکر از کارمندای فرودگاه صبیحه گوچن به علت چک نکردن مدارکش بوده...



موضوع : اخبار , کنسرت ها ,

ramin بازدید : 180 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

این خانم زندگی با موشها را به خانواده اش ترجیع داد (عکس)

شاید اکثر خانمها از جوندگان و به خصوص موشها وحشت داشته باشند اما این خانم به قدری عاشق موشهاست که زندگی در کنار آنها را به زندگی در کنار خانواده اش ترجیح میدهد.خانم "بنکز" با حدود 19 موش که آنها را بچه های خود معرفی میکند در آپارتمان دو خوابه اش زندگی میکند. او به موشهایش اجازه میدهد تا از دهان او غذا بردارند از سر و رویش بالا روند و حتی زمانیکه او خواب است آزادانه در خانه پرسه بزنند.
 
www.parsnaz.ir - این خانم زندگی با موشها را به خانواده اش ترجیع داد (عکس)
 
علاقه او به موشها از زمانیکه او 16 ساله بود آغاز شد. او میگوید به قدری موشها را دوست دارد که نمیتواند بدون آنها زندگی کند . خانم "بنکز" برای زندگی مشترکش شخصی را انتخاب کرده بود که بتواند علاقه او به موشها را درک کند. او مدت 11 سال با همسرش در کنار موشهایش زندگی کرد که حاصل آن یک پسر است.او میگوید من کنار موشها بزرگ شده ام و همواره در کنار این موشها بوده ام و آنها برای من مثل خواهر و برادرهایم بوده اند.
 
www.parsnaz.ir - این خانم زندگی با موشها را به خانواده اش ترجیع داد (عکس)
 
مدتی است که خانم "بنکز" و همسرش از هم جدا شده اند. آقای "بنکز" میگوید دیگر از بودن در کنار موشها خسته شده است و از اینکه هر بار همسرش را با چند موش ببیند که به خانه می آید بیزار است.به گزارش پارس ناز خانم "بنکز" نیز در این مورد میگوید جدا شدن از خانواده  برای او راحت تر از رها کردن موشهای دوست داشتنی اش است.
 
www.parsnaz.ir - این خانم زندگی با موشها را به خانواده اش ترجیع داد (عکس)
 
ramin بازدید : 150 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

حضور کماندوهای زن در خطرناکترین عملیاتهای ارتش افغانستان

این زنان به خاطر تقابل با سنتهای دیرین کشورشان در معرض خطر مرگ قرار دارند ، اما حتی مواجه با مرگ نیز باعث نمیشود که بعضی از این زنان علاقه مند به ارتش از استخدام در ارتش کماندو و نیروهای ویژه افغان عقب نشینی کنند.بعد از اینکه جلال الدین نیتالی رهبری ارتش افغانستان را به عهده گرفت از سال 2011 شروع به استخدام زنان در نیروهای ویژه ارتش کرد، چراکه آنها برای حملات شبانه ارتش به خانه مظنونین وشورشیان طالبانی نیازمند حضور این زنان بودند.
 
www.parsnaz.ir - حضور کماندوهای زن در خطرناکترین عملیاتهای ارتش افغانستان
 
حملات شبانه یکی از خطرناکترین عملیاتهای ارتش افغان است چرا که شامل حمله به خانه هایی که ساکنین آنها مشکوک به شورش و یا همکاری با طالبان هستند میباشد که این کار باید با پوشش خاص و در تاریکی شب انجام شود.حضور زنان ارتش به جستجوی راحت تر خانه ها کمک میکند چرا که از نظر شرعی اینکه یک زن مورد بازرسی توسط نیروهای ارتشی مرد قرار گیرد در سنت افغان چندان خوشایند به نظر نمیرسد، اما اکنون با حضور این زنان میتوان راحت تر به خانه ها وارد شد و حتی ساکنین خانم را نیز مورد بازرسی قرار داد.
 
اگرچه حضور این زنان به ارتش افغانستان کمک بسیاری کرده است اما این نیروهای تازه وارد خود، در معرض خطر سوء قصد و ترور قرار خواهند گرفت.آنها تاکید میکنند علیرغم همه این خطرات خانواده هایشان از ایشان حمایت میکنند چرا که میدانند این مسئله به آینده کشورشان کمک خواهد کرد.این زنان هنگام حضور در عملیات از عینکهای آفتابی و روسری هایی در زیر کلاههایشان استفاده میکنند تا هویتشان محفوظ بماند و تنها در هجومهای شبانه از این گروه استفاده میشود.در حال حاضر بیش از هزار زن در ارتش افغانستان مشغول به خدمت هستند.
ramin بازدید : 133 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو 28 ساله شد (عکس)

کریستیانو رونالدو 28 ساله شد (عکس)
 
رونالدو از اینکه تولدش را در تیم ملی پرتعال جشن گرفته خوشحال است.کریستیانو رونالدو سه شنبه 28 سالگی خود را در تیم ملی پرتغال جشن گرفت . او که آماده بازی با اکوادور می شود  عکسی از خودش در شبکه های اجتماعی قرار داد .رونالدو در صفحه شخصی اش نوشته است :« چه روز بزرگی خوشحالم که تولدم را با تیم ملی پرتغال جشن می گیرم .
 
www.parsnaz.ir - کریستیانو رونالدو 28 ساله شد (عکس)
 
ramin بازدید : 175 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

پسر فوتبالیست معروف زیدان مثل پدرش اخراج شد (عکس)

در دور نخست رقابت های بین المللی الکاس قطر، تیم زیر 18 سال رئال مادرید در حالی با نتیجه 3-2 مقابل اسپایر اینترنشنال به برتری رسید که اخراج پسر زیدان خبرسازتر از نتیجه مسابقه بود.به گزارش پارس ناز در این دیدار انزو زیدان در دقیقه 9 پس از آن که با تکل بازیکن حریف به زمین افتاد، لگدی به ران وی زد که از دید داور پنهان نماند و با کارت قرمز جریمه شد.
 
www.parsnaz.ir - پسر فوتبالیست معروف زیدان مثل پدرش اخراج شد (عکس)

انزو پس از اخراج مدعی شد که بازیکن حریف به او ناسزا گفته است.شباهت این اتفاق با حرکت زین الدین زیدان در قبال مارکو ماتراتزی ایتالیایی باعث شد رسانه ها انزو را فرزند خلف پدر بدانند و مدعی شوند او حتی در واکنش های عصبی نیز شبیه به پدرش است.انزو آلان زیدان فرناندز که در تیم نوجوانان رئال مادرید بازی می کند و اخیرا پیشنهاد لیورپول را رده کرده، همواره می کوشد خود را از زیر سایه پدر خارج کرده و چهره مستقلی در فوتبال پیدا کند.
 
به همین علت ترجیح می دهد رسانه ها او را انزو فرناندز خطاب کنند، اما با حرکتی که در قطر انجام داد، همه او را به خاطرات پدرش مرتبط کردند.رئال مادرید روز جمعه در سومین دیدار خود با نتیجه 4-3 فلومیننزه را شکست داد. 
 
www.parsnaz.ir - پسر فوتبالیست معروف زیدان مثل پدرش اخراج شد (عکس)
 
www.parsnaz.ir - پسر فوتبالیست معروف زیدان مثل پدرش اخراج شد (عکس)
 
www.parsnaz.ir - پسر فوتبالیست معروف زیدان مثل پدرش اخراج شد (عکس)
 
www.parsnaz.ir - پسر فوتبالیست معروف زیدان مثل پدرش اخراج شد (عکس)
 
 
 
ramin بازدید : 189 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

کریستیانو رونالدو – فراری ۵۹۹ GTO

www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

زلاتان ایبراهیموویچ – فراری اِنزو
 
www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

مسعود اُزیل – فراری ۴۵۸
 
www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

فرانک لمپارد – فراری ۴۵۸

www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

وین رونی – مرسدس بنز CLK DTM AMG
 
www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

اریک آبیدال – پورشه کایِن اِنسو
 
www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

فرنک ریبه ری – لامبورگینی گالاردو LP560-4

www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

کریم بنزما – مرسدس بنز اس ال آر مک لارن

www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

دیرک کویت – استون مارتین راپاید
 
www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

خالد بولَهروز – بِنتلی کونتینِنتال جی تی

www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

رابین ون پرسی – آئودی اس ۵
 
www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

وسلی اشنایدر – Dodge Challenger SRT-8
 
www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

نانی – لند رووِر هامان
 
www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)

کالوس پویول – آئودی RS6

www.parsnaz.ir - فوتبالیست های معروف دنیا چه ماشین های دارند؟ (عکس)
 
ramin بازدید : 198 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

حراج ماشین تصادفی کریس رونالدو با قیمت نجومی (عکس)

حراج ماشین تصادفی کریس رونالدو با قیمت نجومی (عکس)
 
فراری ۵۹۹ جی.تی.بی اسپایدر کریستیانو رونالدو که ستاره پرتغالی در ژانویه سال ۲۰۰۹ در تونلی در نزدیکی فرودگاه شهر منچستر تصادف کرده بود، دوباره در حراج ای.بی به فروش گذاشته شده است.به گزارش پارس ناز طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، این دومین باری است که این اتومبیل اسپورت کریس رونالدو در ای.بی به حراج گذاشته می شود و ارزش آن حدود ۲۵۰ هزار یورو برآورد شده است.
 
www.parsnaz.ir - حراج ماشین تصادفی کریس رونالدو با قیمت نجومی (عکس)
 
این درحالی است که اواخر سال گذشته میلادی ای.بی. این فراری را به حراج گذاشته بود ولی زمانی که قیمت این ماشین به حدود ۱۲۵ هزار یورو رسید، ای.بی به خاطر ابهاماتی که در این پروسه وجود داشت، روند فروش آن را متوقف کرد. ولی حالا با گذشت چندین ماه، مالک این اتومبیل که شرکت فرانسوی به نام استار اوتوز است، ثابت کرده که اتومبیل فراری ۵۹۹ جی.تی.بی فیورانو اسپایدر واقعا همان اتومبیلی است که در تونل دچار سانحه رانندگی شده بود.در آن سانحه رانندگی کریس با آن اتومبیل فراری به دیوار محافظتی تونلی در اطراف منچسترکوبید؛ خود او آسیبی ندید ولی اتومبیلش دچار سانحه شد.
 
 
ramin بازدید : 153 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)
یک شرکت نوپای فناوری اخیرا ساعتی هوشمندی ارائه کرده که علاوه بر تعامل با تلفنهای هوشمند از عمر طولانی باطری برخوردار است.به گزارش پارس ناز تعداد ساعتهای هوشمندی که با تلفنهای همراه تعامل دارند مدتی است که افزایش یافته اما اکثر باطری این ساعتها به سرعت خالی می شوند و هر چند روز نیاز به شارژ مجدد دارند.این شرکت نوپای فناوری تحت عنوان Cookoo که یک سال از فعالیت آن می گذرد این ساعت را با ویژگی ارائه کرده که سایر ساعتهای هوشمند از آن برخوردار نیستند و این مسئله عمر طولانی باطری است.
 
www.parsnaz.ir - این ساعت جالب با تلفن ارتباط برقرار می‌ کند (عکس)
ramin بازدید : 148 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

کوچک ترین و سبک ترین موبایل دنیا (عکس)

اگر به خاطر داشته باشید، قبل از تولد تلفن های هوشمند رقابت شرکت های سازنده بر سر کوچک کردن تلفن ها بود.به گزارش پارس ناز ولی با ظهور تلفن های هوشمند شاهد رقابت بر سر بزرگ کردن آنها هستیم.اما در این میان یک اپراتور ژاپنی به نام Willcom تصمیم گرفته به روند کوچک سازی تلفن ها ادامه دهد و حالا مدل جدید تلفن این شرکت ادعا می کند که کوچک ترین و سبک ترین تلفن همراه جهان است.
 
www.parsnaz.ir - کوچک ترین و سبک ترین موبایل دنیا (عکس)

نامش Phone Strap 2 است و ابعاد آن تنها ۳۲ در ۷۰ در ۱۰.۷ میلیمتر است و وزن اش ۳۲ گرم است. بنابراین شرکت سازنده اش می تواند ادعا کند که این تلفن راحت تر از تمام تلفن های دیگر از جیب خارج می شود.روی آن یک نمایشگر ۱ اینچی پیدا می کنید و باطری آن برای ۲ ساعت مکالمه و ۱۲ روز حالت انتظار کفایت می کند. می توانید روی آن ایمیل تان را هم چک کنید. اما خبری از بلوتوث و دیگر امکانات، مانند پخش موسیقی نیست.این گوشی کوچک در سه رنگ مختلف به صورت رسمی فقط در ژاپن وارد بازار خواهد شد.
 
www.parsnaz.ir - کوچک ترین و سبک ترین موبایل دنیا (عکس)
 
ramin بازدید : 197 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)



با توجه به آمار ارائه شده از سوی موسسه بسیار معتبر  J.D. Power and Associates یک لیست ۱۰ تایی از برترین خودروهای خریداری شده توسط رنج سن ۱۶ تا ۳۵ ساله در آمریکا که در این کشور جوان محسوب می‌شوند اعلام شده است که نشان دهنده موفقیت شرکت‌های خودروسازی در ساخت خودروهای جوان پسند است که بازهم موفقیت شرکت‌های ژاپنی چشم گیر است و بازهم خودروسازان آمریکایی در جذب کردن جوانان خود ناکام هستند

به گزارش پارس ناز لازم به ذکر است که ملاک قرار گرفتن در این لیست ،مقدار درصد مورد توجه قرار گرفتن یک خودرو در رنج سنی جوان در کشور امریکا بوده است و امیدواریم که این مطلب مورد توجه خوانندگان عزیز خودروسازی به خصوص قشر جوان پراید باز! قرار بگیرد.

2012-acura-tsx

  Acura TSX با درصد علاقمندی ۳۴٫۳ درصد

در پایین لیست ۱۰ تایی ما خودرو Acura TSX از خودروساز ژاپنی هوندا قرار گرفته است که در حدود ۳۴٫۳ درصد از خریداران آن را جوانان تشکیل می‌دهند و البته این خودروسدان متوسط با قیمت مناسب ۳۲ هزار دلاری برای هر بودجه ای مناسب و معقول است و با امکانات رفاهی لوکس قابلیت اطمینان دوست داشتنی هم دارد.

2012-dodge-charger

Dodge Charger  با درصد علاقمندی ۳۴٫۷ درصد

یکی از خودروهای دوست داشتنی آمریکایی که دارای شروع قیمت ۳۲٫۷۶۷ دلار است که در نوع خود خودرو گران قیمتی است و در حدود ۳۴٫۷ درصد از خریداران آن نیز رنج سنی ۱۶ تا ۳۵ سال هستند و البته در کمال تعجب این خودرو سدان امریکایی تنها خودرو واقعا بزرگ در این لیست است.

2012-volkswagen-golf

Volkswagen Golf با درصد علاقمندی ۳۴٫۷ درصد

فولکس واگن گلف از سوی خودروساز آلمانی خودرو بعدی در لیست ما است که ۳۴٫۷ درصد خریداران آن دارای سن زیر ۳۵ سال هستند و شروع قیمتی در حدود ۲۵۴۸۱ دلار را دارد که گلف برای خریداران جوان خود بهترین عملکرد را با بودجه محدود فراهم می‌کند و هرچند قدرتمندترین خودرو در لیست ما نیست اما بدون شک یکی از سرگرم کننده ترین خودروها است.

2012-volkswagen-jetta

Volkswagen Jetta با درصد علاقمندی ۳۵٫۲ درصد

یکی دیگر از خودروهای سدان جمع و جور معمولی در لیست ما خودرو دیگری از خودروساز آلمانی فولکس واگن به نام جتا است که در حدود ۳۵٫۲ درصد از خریداران جوان را به سوی خود جذب کرده است و با فضای داخلی جادار به همراه مصرف سوخت اقتصادی یک ماشین آلمانی خوب با قیمت پایه در حدود ۲۳۲۸۰ دلار، یک گزینه ایده ال برای جوانان است.

2012-subaru-impreza

Subaru Impreza  با درصد علاقمندی ۳۷٫۴ درصد

سوبارو ایمپرزا دارای یکی از بهترین عملکردها با برچسب قیمت ۲۳۶۲۲ دلاری است و بنابراین جای تعجب نیست که ۳۴٫۷ درصد از خریداران آن جوان هستند و البته بازهم در کمال تعجب در مدل سال ۲۰۱۲ خود شاهد ریزش نسل جوان در خرید این مدل بودیم زیرا در مدل ۲۰۱۱ در حدود ۴۵ درصد از خریدارن آن دارای سن بین ۱۶ تا ۳۵ سال بودند.

2012-mazda3

 Mazda3 با درصد علاقمندی ۴۰٫۲ درصد

خودرو سدان جمع و جور و دوست داشتنی مزدا خودرو بعدی در لیست ما است و در حدود ۴۰٫۲ درصد از خریداران این خودرو جوان هستند و با شروع قیمت فوق العاده ۲۱۱۲۸ دلاری دومین خودرو ارزان لیست ۱۰ تایی ما است و این در حالی است که به عنوان یک خودرو اسپرت و با بازدهی بالا نیز شناخته شده است و با ظاهر شیک باید به جوانان برای خرید این خودرو دوست داشتنی حق بدهیم.

 2013-acura-ilx

Acura ILX با درصد علاقمندی ۴۰٫۲ درصد

هوندا بازهم در لیست ۱۰ تایی ما با یک نسخه جذاب دیگر از خودرو اکورا یعنی ILX حضور دارد که به طور یقین با جلب کردن بیش از ۴۰٫۲ درصد برای جوانان بسیار جذاب بوده است و با قیمت ارزان تر از TSX ،این خودرو دارای شروع قیمت ۳۰٫۱۱۵ دلاری است.

2012-volkswagen-gti

Volkswagen GTI با درصد علاقمندی ۴۴٫۵ درصد

یکی از با کیفت ترین خودروهای فولکس واگن در جایگاه سوم لیست ما قرار دارد و ۴۴٫۵ درصد از خریدارن خود را جوانانی با میانگین ۱۶ تا ۳۵ سال می‌بیند و دارای یک موتور توربوشارژ چهار سیلندر GTI است که دارای شروع قیمت ۲۸٫۱۵۲ دلاری است و البته درصد علاقمندی خود را در بین جوانان نسبت به سال ۲۰۱۱ نیز حفظ کرده است چون در سال ۲۰۱۱ نیز در حدود ۴۵٫۳ درصد از خریدارن این خودرو دارای سنی بین ۱۶ تا ۳۵ سال بودند.

2012-mitsubishi-lancer

Mitsubishi Lancer با درصد علاقمندی ۴۸٫۶ درصد

میتسوبیشی لنسر در مکان دوم لیست ۱۰ تایی خودروهای مورد علاقه جوانان با درصد علاقمندی ۴۸٫۶ درصدی در بین جمعیت جوان قرار گرفته است و این سدان جمع و جور اسپرت دارای شروع قیمت ۲۴۳۷۷ دلاری است و با ارائه قابلیت‌های مناسب و قیمت معقول به شما یک رانندگی اسپرت را می‌بخشد و البته همگی می‌دانیم که مدل Evolution مدل تکامل یافته این خودرو اسپرت دوست داشتنی است.

2012-scion-tc

Scion tC با درصد علاقمندی ۵۰٫۲ درصد

در صدر لیست ما خودرو سیون تی سی قرار گرفته است که همچنین ارزان ترین خودرو اسپرت در لیست ما است و با شروع قیمت ۲۱۰۳۹ دلاری یک خودرو اسپرت کوپه دیگر از سیون در خیل عظیم خودروهای مورد توجه جوانان است و ۵۰٫۲ درصد از خریداران این خودرودر سال گذشته دارای رنج سنی بین ۱۶ تا ۳۵ سال بودند  که در مقایسه با سال ۲۰۱۱ تنها ۰٫۴ درصد از درصد جوانان کم شده است و به هر حال خودروساز زاپنی یک کار بزرگ در هدف قرار دادن جوانان انجام داده است و بنابراین جای تعجب ندارد که بیش از نیمی‌از خریداران این خودرو جوان هستند.

 

 

 

 

 

 

ramin بازدید : 155 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

رکوردی بی سابقه برای زمین!

بنابر نتایج مطالعه جدید دانشمندان، دمای فعلی جهان گرمتر از هر زمان دیگری طی حداقل 4 هزار سال گذشته بوده و ممکن است طی چند دهه آینده سطوحی را پشت سر بگذارد که از پیش از آخرین عصر یخبندان در سیاره زمین مشاهده نشده‌اند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  بنابر نتایج مطالعه جدید دانشمندان، دمای فعلی جهان گرمتر از هر زمان دیگری طی حداقل 4 هزار سال گذشته بوده و ممکن است طی چند دهه آینده سطوحی را پشت سر بگذارد که از پیش از آخرین عصر یخبندان در سیاره زمین مشاهده نشده‌اند. دوره زمانی پژوهش‌های پیشین به حدود 1500 سال پیش باز می گشتند و بر افزایش سریع دما طی یک قرن گذشته به واسطه افزایش فعالیت‌های انسان تاکید داشتند. اما نتایج مطالعه اخیر نشان داده است درجه حرارت بالای فعلی در مدت زمانی طولانی‌تر بی سابقه است.

حتی اگر افزایش دمای ناشی از فعالیت‌های انسان برابر با آمار و ارقام حداقلی پیش بینی شده باشد، دانشمندان معتقدند گرمای سیاره زمین شرایطی مشابه با گرمترین دوره زمین شناسی دوران مدرن که به نام "هولوسن" شناخته می شود بوده و احتمالا گرم‌تر از آن نیز خواهد شد.

این دوره حدود 12 هزار پیش و پس از تغییرات نور خورشید دریافتی زمین که آب شدن لایه‌های یخ در نیمکره شمالی را به همراه داشت، آغاز شد. دانشمندان معتقدند آب و هوای معتدل دوره هولوسن شرایط لازم برای ظهور تمدن بشری در حدود 8 هزار سال پیش و حفظ روند پایدار آن را موجب شد که از آن جمله می توان به فراهم شدن شرایط برای افزایش تولید مواد غذایی اشاره کرد.

"شاون مارکوت"، دانشمند زمین شناسی در دانشگاه ایالتی اورگان و همکارانش طی مطالعه خود دقیق‌ترین بازسازی از دمای جهان طی بیش از 11 هزار و 300 سال گذشته را انجام داده که تقریبا کل دوره هولوسن را شامل می شود. آنها از شاخص‌هایی مانند توزیع میکروسکوپی و موجودات اقیانوسی حساس به دما برای تشخیص و بررسی آب و هوای گذشته استفاده کرده‌اند.

به گفته دکتر "مایکل ای مان"، پژوهشگر دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، این مطالعه همانند تلاش‌های صورت گرفته پیشین در این زمینه تنها آمار و ارقامی تقریبی را ارائه می کند. با این وجود، دستاورد مهم و نتیجه‌ای قابل توجه در زمینه مطالعات آب و هوایی و در مسیر اصلاح و شناخت بهتر ما از شرایط آب و هوایی محسوب می شود. اگرچه مطالعه جدید بازسازی کاملی از دمای جهانی بوده، اما از مطالعات پیشین در مقیاس منطقه‌ای نیز استفاده کرده است. بر اساس این مطالعه، تغییرات صورت گرفته در مقدار و توزیع نور خورشید دریافتی زمین که حاصل تغییر مدار زمین بوده به افزایش چشمگیر دما در اوایل دوره هولونس منجر شده است.

حدود 10 هزار سال پیش، آب و هوا نسبتا در دماهایی گرم تثبیت شده و سپس تغییر در نور خورشید دریافتی زمین بار دیگر به کاهش دمای طولانی و کند منجر شد. این جریان خنک شدن حداقل در نیمکره شمالی با افزایش نسبتا کوتاه مدت دما در قرون وسطی که به نام "دوره گرم قرون وسطایی" شناخته می شود، دچار اختلال شد.

به گفته دانشمندان، اگر عوامل طبیعی همچنان در تعیین شرایط آب و هوا نقش داشتند، نیمکره شمالی احتمالا در مسیر منجمد شدن دوباره طی چند هزار سال قرار داشت. اما افزایش قابل توجه انتشار گازهای گلخانه‌ای به واسطه صنعتی شدن جهان از این روند جلوگیری خواهد کرد. این در شرایطی است که دمای فعلی سیاره زمین مشابه با اوایل دوران هولوسن است.

افزایش دمای مدرن که به ایجاد دوباره درجه حرارت حدود 5 هزار سال پیش منجر شده، در صورتی که با همین روند ادامه یابد احتمالا از درجه حرارت دوره هولوسن طی قرن حاضر عبور خواهد کرد. دکتر مان به این نکته اشاره داشته است که در اوایل دوره هولوسن افزایش دما کند بوده و از این رو، به سیاره زمین و موجودات این اجازه را داد تا با آن سازگار شوند.

با این وجود، در دنیای مدرن امروز روند سریع افزایش دما بقای بسیاری از گونه‌ها را در معرض خطر قرار داده و فشارهای شدیدی را بر تمدن بشری وارد می کند. در حقیقت، ما و موجودات زنده دیگر می توانیم با تغییرات کندتر سازگار شویم، اما سرعت افزایش بی سابقه دما و تغییرات آب و هوایی بسیار نگران کننده است.
منبع: زیست نیوز
ramin بازدید : 139 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

ازدواج فوتبالیست و بازیگر سرشناس ایرانی

فقط تا اینجا بدانید که از لحاظ میانگین قدی فوتبالیست مورد نظر ما به میزان نسبتا قابل توجهی از خانم بازیگر بلندتر است.
ظاهرا آشنایی این دو نفر از چهار سال پیش آغاز شده و دو طرف مترصد فرصت مناسبی بوده اند تا بتوانند شرایط ازدواج را فراهم کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، این خبر را یک "پیش خبر" حساب کنید. خبر اصلی و رسمی دراین رابطه به احتمال زیاد طی یکی دو ماه و نهایتا سه ماه آینده به گوش شما خواهد رسید.

هرچند در فوتبال اروپاسابقه ازدواج فوتبالیستها و هنرمندان کم نیست. مانند ازدواج دیوید بکهام با ویکتوریا یا نامزدی پیکه مدافع بارسلونا با شکیرااما تا کنون ندیده و نشنیده ایم که این اتفاق در فوتبال ایران روی داده باشد.
افکارنوشت:البته یکی دو سال پیش شایعه ازدواج علیرضا حقیقی سنگربان پرسپولیس با الناز شاکردوست منتشر شد اما این خبر به سرعت توسط هر دو نفر تکذیب شد و حتی کار به شکایت از رسانه ای که این خبر را منتشر کرده بود نیز کشید.

اما به زودی و برای اولین باریک فوتبالیست مطرح که اکنون حدود ۳۱ سال سن دارد و بازیکن تیم ملی هم هست با یک بازیگر جوان سینمای ایران ازدواج خواهد کرد.

ظاهرا آشنایی این دو نفر از چهار سال پیش آغاز شده و دو طرف مترصد فرصت مناسبی بوده اند تا بتوانند شرایط ازدواج را فراهم کنند.

راستش اگر بخواهیم به اصطلاح کد بدهیم و مثلا حرف اول نام و نام خانوادگی این دو نفر را بنویسیم تشخیصش بسیار آسان خواهد شد و چون هنوز این خبر از طرف آنها به صورت رسمی اعلام نشده ما هم از نام بردن حروف اول اسامی آنها خودداری می کنیم.

فقط تا اینجا بدانید که از لحاظ میانگین قدی فوتبالیست مورد نظر ما به میزان نسبتا قابل توجهی از خانم بازیگر بلندتر است.

همچنین اختلاف سنی این دو نفر چهار سال است یعنی آقای فوتبالیت چهار سال از خانم بازیگر بزرگتر است.
درباره ما
Profile Pic
باسلام به كاربران گرامي.رامين مديروب هستم اميدوارم از وبمون خوشتون اومده باشه راه هاي ارتباط باما‌id line=ramin1010 نظرات شماباعث پيشرفت ماميشود.نظرفراموش نشه دوستان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مطالب سايت راچگونه ارزيابي مي كنيد؟
    به نظر شما صادقانه بگوييد چه نمره اي به سايتمان مي دهيد؟
    به نظر شما چه مطالبي در سايت قرار دهيم؟
    كاربران اين سايت چند ساله اند؟
    تولد

    اسم و تاریخ تولدتون رو به نظرات وب

     بفرستید تا سایت تي فارسي

    تولدتون رو تبریک بگه..

    آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 260
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,078
  • بازدید ماه : 923
  • بازدید سال : 21,303
  • بازدید کلی : 276,954