loading...
وب تفريحي تي فارسي /محبوب دلها
آخرین ارسال های انجمن
ramin بازدید : 141 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس های جالب و خواندنی (92)

اس ام اس های جالب و خواندنی (92)  www.taknaz.ir
 

خدای محبت..خدای عشق..خدای.....

 

دیروز یک بنده ات قهر میکند و اعتصاب دعا میکند؛

امروز دیگر بنده ات میگوید «که تو از او قهر کرده ای و صدایش را نمی شنوی»

و از من میخواهد که به بنده ای که از تو قهر کرده ندای التماس دعایش را برسانم؛

... و من ...

نمیتوانم بگویم که او دیگر دعا نمیکند!

 

::
::

چگونه باور کنم که این اتفاقات به خواست تو نبودست؛

چه زیباست این اتفاقات!

چه دلفریب است که خالقی از جنس نور اینچنین به بنده اش نزدیک است.

و او را به حال خود وا نگذاشته!

و اینک من، آخرین بنده از سلسله مراتب بندگانت؛

با تمام وجود این احساس زیبا و ناب را درک کردم

با تمام وجود..........با تمام وجودم ...

::
::

خدایا دستم به آسمان نمیرسد...
دست تو که به زمین میرسد...
((((بلندم کن))))

::
::

ﺑـــﻪ ﺑﻌﻀـﯽﻫـﺎ اوﻧﻘﺪﺭ ﺑﻬـــﺎ ﻣﯿـﺪﯼ ﮐـﻪ ﯾـﻪ ﺭﻭﺯ ﺧـﻮﺩت هم ﺩﯾﮕـﻪ ﻧﻤﯿﺘــﻮﻧـﯽ ﺑﺨـﺮﯾــﺶ...

 

::
::

کـاش وَقـتهـ ـایِ تــَنهـ ـایی
یــِکی از تو سایـه مـ ـی اومَد و مـِثلِ پــِسَرخالــه میگــُفـت
نــ ـون بـــِگیرَم
نـَـ ـفت بـــِگیرَم
دِلــِ ـت گــِـرِفتِه
مَنــَـ ـــم مــیگــُــفتــَم اره
بَعد فــَقــَط مینــِشَست کِنارَم و سکوت میکــَرد
مَنــَ ــم مِثلِ کــُـــلاه قِرمِزی سَرَمو میزاشتـــَ ـــم رو زانوش...

::
::

ایــــــن روزهـــــا...!!

هــــر جایــــی را کــــه نگــــاه مــــی کنم...!!

پـــــــــر است...!!

از وجــــود ِ آدم هــــای بــــی وجــــود ...

 

::
::

چه بسیارند افرادی كه رانندگی بلد نیستند
ولی "دور زدن" رو خوب بلدند...

 

::
::


خدایا تو رو به بزرگیت قسم که هیچ جوون دم بختی و حسرت به دل نگذار...!!!

 

::
::


وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛

متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،

الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …

اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!

::
::
 

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود.
من، نام این لحظه ها را "همیشه" گذاشته ام...

 

::
::

در زندگیت به کسی اعتــــماد کن
که به او ایمــــان داری نه احســاس...

 

::
::

هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن
“حرمت ها شکسته میشود”
هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نکن
“تبدیل به وظیفه میشود...

 

 

تعداد بازدید ۶۱۹۹ بار
 

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

ramin بازدید : 145 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

عکس یادگاری علی دایی, گلزار, شاکردوست, ضیغمی, مهناز افشار و …

 

رها فان | عکس یادگاری علی دایی, گلزار, شاکردوست, ضیغمی, مهناز افشار و ...

عکس یادگاری علی دایی به همراه احسان خواجه امیری, محمدرضا گلزار و زنان بازیگر سینما در پای سفره هفت سین یکی از مجلات در سالهای دور

رها فان | عکس یادگاری علی دایی, گلزار, شاکردوست, ضیغمی, مهناز افشار و ...

رها فان | عکس یادگاری علی دایی, گلزار, شاکردوست, ضیغمی, مهناز افشار و ...

ramin بازدید : 156 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (1)

مختصري از احوال حافظ

 

شعر حافظ همه بيت الغزل معرفتست

افرين بر نفس دلكش ولطف و سخنش

 

شمس الدين محمد حافظ بزرگترين غزل سراي عرفاني ايران يكي از نوابغ يزرگوار عالم انساني است كه در اغاز سده هشتم هجري در شيراز پا بعرصه وجود نهاد.از اغاز زندگي اين بلبل خوش نواي بوستان ادب و عرفان اگاهيهاي كمي به ما رسيده است.تنها ماخذ معتبري كه از روزگار حافظ بر جاي مانده*مقدمه ايست بر ديوان خواجه شيراز بخامه تواناي دوست و همدرس وي محمد گلندام كه در انجا از وسعت دايره دانش و كمال لسان الغيب سخن بميان اورده است و اينك با ختصار بخشي از ان نقل مي شود((...اشعار ابدارش رشك چشمه حيوان وبنات افكارش غيرت حور ولدانست*ابيات دلاويزش ناسخ سخنان و منشات لطف اميزش منسي احسان حسان...

 

حسد چه ميبري اي سست نظم بر حافظ                           قبول خاطر و لطف سخن خداداست.

ramin بازدید : 144 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

راه فوری برای کنترل عصبانیت شما

درباره : دانستنی ها , دانستنی های پزشکی ,


۵ راه فوری برای کنترل عصبانیت شما

به محض اینکه خود را عصبانی یافتید سرگرم کاری شوید تا ذهن شما مشغول شود؛ این را بدانید راه‌های مختلفی وجود دارد تا بتوان خود را از عصبانیت و پشیمانی بعد از آن رها کرد.


به آرامی یک لیوان آب بنوشید

به نظر بسیار ساده می‌رسد، ولی علاوه بر سادگی روش بسیار مؤثری نیز است؛ بنابراین این بار اگر خشم بر شما غلبه کرد، یک لیوان آب برای خود بریزید و بسیار به آرامی بنوشید؛ روی هر جرعه آب تمرکز کنید، تصور کنید که چه طور آب از دهانتان به معده فرو می‌ریزد، به این صورت خود را آرام تر می‌یابید.

فشار عصبانیت را خالی کنید

یک بالش یا کوسن نرم به شما کمک می‌کند دوباره آرام شوید‌ تمام عصبانیت خود را به روی بالش خالی کنید، مشت محکمی به بالش بزنید و در چند دقیقه عصبانیت شما کم می‌شود!

به چهره واقعا خنده‌داری فکر کنید

چشمانتان را ببندید و چهره کسی که از دست او عصبانی هستید را به خاطر آورید، اکنون او را به خنده دارترین حالت ممکن تصور کنید مثلاً او را با یک شلوار گل‌دار بزرگ و یا یک کلاه شیپوری سبز و یا لباس عجیبی بر تنش تصور کنید که مانند دلقک ادا در می‌آورد؛ به محض اینکه او را در موقعیت‌های مضحک در نظر بگیرید، خودتان را درحالی که می‌خندید و عصبانیت خود را فراموش کرده‌اید می‌یابید.‌

نفس عمیق بکشید

خود را کناری بکشید، چشمانتان را ببندید و نفس عمیق بکشید، سعی کنید صدای تنفستان را در حال دم و بازدم بشنوید؛ ذهن خود را ببندید، اجازه ندهید هیچ صدای دیگری را غیر از تنفستان بشنوید؛ نفس‌های آرام و عمیق بکشید، ضربان قلبتان آرام‌تر می‌شود و عصبانیت فروکش می‌کند.

خود را درگیر یک فعالیت ذهنی کنید

به محض اینکه خود را عصبانی یافتید، سرگرم کاری شوید تا ذهن شما مشغول شود، برای مثال می‌توانید جدول سودوکو یا مسئله حل کنید، اگر چیزی را نیافتید، تنها چشمانتان را ببندید و شروع به شمارش اعداد برعکس از بزرگ به کوچک و یکی درمیان کنید؛ به این صورت، ۱۰۰، ۹۸ و ۹۶ به زودی درمی‌یابید که آنقدر مشغول فکر به این مسئله شدید که عصبانیت خود را فراموش کرده‌اید.

 



برچسب ها : دانستنی های پزشکی , دانستنی ها , عصبانیت ,
ramin بازدید : 188 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

جراحی زیبایی در فوتبالیستهای ايران+ تصاویر

بسياري از بازيکنان فوتبال ايران در چند سال اخير بيني خود را جراحي کرده​اند يا مو کاشته​اند، چرا؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  بسياري از بازيکنان فوتبال ايران در چند سال اخير بيني خود را جراحي کرده​اند يا مو کاشته​اند، چرا؟ علت آن مشخص است. اين گزارشي است در مورد آنهايي که اين عمل​ها را انجام داده​اند و مصاحبه با حميد درخشان که با شجاعت در مورد اقداماتي که انجام داده صحبت مي​کندفهرست برخي از نفراتي كه بيني‌شان را به تيغ جراحي سپرده‌‌اند:عليرضا نيكبخت‌واحدي، مهدي هاشمي‌نسب، داوود فنايي،‌ داوود سيدعباسي، فراز فاطمي، مهرداد اولادي، مهدي اميرآبادي، فيروز كريمي، محمد احمد‌زاده، افشين پيرواني، رضا عنايتي، حامد كاويانپور، شيث رضايي،‌ حميد درخشان، علي حمودي، علي عليزاده، مهرزاد معدنچي، ميثاق معمارزاده، نيما نكيسا، مهرداد ميناوند و...




مظلومي خط​شکن شد

شايع‌ترين عمل زيبایي ‌درميان بازيکنان فوتبال ترميم مو است. شايد بتوان با قاطعيت گفت كه اولين بي‌مويي ترميم شده، پرويز مظلومي بود. او در اواخر دهه 60، زماني كه هنوز به 40سالگي نرسيده بود همه موهايش را از دست داد و 20 سال با موي مصنوعي متحرك يا كلاه‌گيس در افواه ظاهر شد و حتي مورد طنز و مطايبه هم قرار گرفت. او بعد از جدايي خود از استقلال عنوان كرد كه در تيم جديدش بدون كلاه‌گيس روي نيمكت مي‌نشيند. از ديگر افرادي كه پشت موهاي كم شده و تنك شده خود را زياد كردند مي‌توان به فرهاد كاظمي، يحيي گل‌محمدي و محسن عاشوري اشاره كرد. بر اساس فرمول‌هاي امروزي، مودار شدن ديگر اصلا كار سختي به نظر نمي‌رسد. يك جلسه بي‌سروصداست. شخص بي‌مو يا كم‌‌مو مي‌رود و روي يونيت  مي‌خوابد و بدون احساس درد يا مشكل خاصي در يك جلسه صاحب چند هزار تار مو مي‌شود.  امروز گل‌محمدي، صاحب بهترين نوع مو در بين كساني است كه موهاي كم‌تعداد و كم‌تراكم خود را پرتعداد و پرتراكم كرده‌اند.





آنقدر از صورتش کار کشید  که

امير قلعه‌نويي به علت ويژگي‌هاي خاصش، ‌رفتارهاي متفاوت و پراسترسي دارد. او روي عضلات اطراف لب ودهان خود فشار زيادي مي‌آورد،‌ به پيشاني‌اش زياد چين وچروك‌ مي‌اندازد، چشم‌هاي خود را بارها منقبض كرده و براي فوكوس كردن در حالت تماشاي اطراف به خصوص دوردست‌ها اطرافش چين و چروك مي‌اندازد. او حتي در آفتاب هم بسيار اندك عينك آفتاب‌گير كه به آفتابي در ايران مشهور است استفاده كرده است. به همه اين مسائل اضافه كنيد كه او اولا اهل تهران است كه هواي نسبتا خشكي دارد و ثانيا صاحب پوست خشكي است و به همين علت با توجه به سنش زودتر صاحب صورتي پر از چين و چروك شد. قلعه‌نويي در 2 دوره، به صورت عمده از بوتاكس استفاده كرده است. چين وچروك‌دار شدن صورت برخي از افراد مسن نسبت به سايرين به دلايلي متفاوت از جمله ژنتيك، ميزان چربي و خشكي پوست، نوع سلول‌هاي پوستي،‌تغذيه، محل زندگي و درصد تحت تاثير عوامل و نورهاي محيطي و ميزان رطوبت است. چنانچه مي‌بينيم اهالي شمال كشور به علت رطوبت هوا پوست‌هاي روشن‌تر و صاف‌تري دارند ولي ساكنان مناطق خشك و كويري  مثل يزد و كرمان صاحب پوست‌هاي خشك و پر چين و چروك هستند. در مورد قلعه‌نويي اين را هم بايد اضافه كرد كه شايد صاحب پوست خوبي نباشد اما جنس موهايش و رنگ آن در سن نزديك 50 سالگي واقعا خوب به نظر مي‌رسد.






جراحی در دوبی

فرهاد مجيدي كاپيتان محبوب استقلال هم از جمله بازيكناني است كه عمل زيبايي روي بيني خود انجام داده است. فرهاد مجيدي بيني خود را زماني  عمل كرد كه ستاره تيم الوصل امارت به شمار مي‌رفت و در فوتبال اين كشور حاشيه خليج‌فارس فعاليت مي‌كرد.




بازیکنی شبیه مدل ها
عليرضا نيكبخت واحدي هافبك اسبق و پرحاشيه‌ تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال هم جزو بازيكناني بود كه در جراحي پلاستيك در ناحيه بيني از اولين نفرات به شمار مي‌آمد. وي كه در كل به تيپ و ظاهرش خيلي اهميت مي‌داد و فوتباليستي مدگرا بود در آخرين سال‌هاي حضورش در استقلال بيني خود را به تيغ جراحان پلاستيك سپرد تا وي هم از اين ناحيه در صورت خود از جذابيت‌ بيشتري برخودار شود. بيني نيكبخت قبل از عمل جراحي هم مشكل خاصي نداشت اما وي را به لحاظ شكل و اندازه قانع نمي‌كرد تا جراحي‌‌اش كند.



انگار لازم بود

رضا عنايتي بهترين گلزن تمام ادوار مسابقات ليگ برتر هم جزو كساني است كه بيني خود را به دست جراحان متبحر پلاستيك سپرد تا ميميك صورتش را قدري بهتر كند. در ارتباط با جراحي پلاستيكي كه رضا عنايتي روي بيني خود انجام داد دوستان و اطرافيانش به وي زياد خرده نگرفتند زيرا مانند خودش معتقد بودند كه وي با توجه به فرم بيني و در كل صورتش نياز به چنين عملي دارد


منبع: مجله ایده آل

ramin بازدید : 157 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

خودکاری که غلط ها را اصلاح می کند +عکس

به تازگی مهندسین آلمانی خودکاری را به نام " Lernstift" تولید کرده اند که تمامی جملات شما را می خواند و هر بار که از نظر املایی یا دستور زبان اشتباه داشته باشید به شما اخطار می دهد.
استفاده از قلم و کاغذ این روزها همچنان رواچ دارد و البته در میان دانش آموزان نیز این موارد همیشه بوده است.

تا آنجایی که نوشتن روی کاغذ و با استفاده از خودکار باشد همیشه اشتباهات لغوی و دستور زبان نیز وجود دارد ولی این مشکل با ابداع جدید محققان از بین رفته است.

به تازگی مهندسین آلمانی خودکاری را به نام " Lernstift" تولید کرده اند که تمامی جملات شما را می خواند و هر بار که از نظر املایی یا دستور زبان اشتباه داشته باشید به شما اخطار می دهد.



این خودکار این روزها در مرحله آزمایش است و قرار است تا قابلیت های مختلف دیگری نیز به آن اضافه شود تا دانش آموزان یا افرادی که نامه نگاری بسیاری دارند بتوانند از ان استفاده کنند.

در حافظه داخلی این خودکار دیکشنری از لغات به چند زبان خاص دنیا وجود دارد که با سنسورهایی به نوک قلم متصل شده اند. این سنسورها نوشته های شما را تجزیه می کنند و سپس آن را به پردازنده و حافظه می فرستند و آن ها نیز در هنگام دیدن مشکل خودکار را به ویبره می اندازند.

این خودکار قرار است در سال 2013 رونمایی و وارد بازار شود. البته این تاریخ در سال 2013 مشخص نشده است و باید منتظرا اطلاعات بعدی بود.

ramin بازدید : 134 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

اتفاقی فوق العاده عجیب که در شامگاه ۱۶ خرداد رخ می دهد!!!


زمان دقیق این پدیده غیرطبیعی و جالب شامگاه
شانزدهم خرداد ۹۱ به وقت ایران در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه است که در سرتاسر ایران
نیز به صورت کامل قابل رویت خواهد بود.

جام
نیوز: بالاخره پس از مدتها شرکت پپسی توانست طرح تبلیغاتی خود برای
تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ماه که با مخالفت سازمان محیط زیست ملل متحد
یو.اِن.ئی.پی مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند!




بر اساس این برنامه اولین پروژه ی آزمایشی تابش نور بر سطح
کره ی ماه در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۲ (۱۶ خرداد ۹۱) در منطقه خاورمیانه که شرایط
مناسب تری را برای انجام این کار دارا میباشد انجام خواهد شد.


زمان دقیق این پدیده غیرطبیعی و جالب
شامگاه شانزدهم خرداد ۹۱ به وقت ایران در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه است که در
سرتاسر ایران نیز به صورت کامل قابل رویت خواهد بود بطوریکه مدت تابش
احتمالا تنها حدود ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید.


در صورت موفقیت کامل پروژه، این طرح
تبلیغاتی به صورت رسمی در نقاط دیگر جهان توسط شرکت پپسی و احتمالا دیگر
غول های عرصه ی تجارت جهانی اجرا خواهد شد.
ramin بازدید : 160 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

روش جالب قاچاق موادمخدر در مکزیک + عکس

قاچاقچی‌ها برای انتقال محموله‌های خود دست به کار‌های عجیبی می‌زنند که کار پلیس برای مقابله با آن‌ها را هر روز سخت‌تر می‌کند.
 
قاچاقچی‌های مواد مخدر سعی می‌کند تا از هر طریقی شده محموله‌های خود را منتقل کنند،‌ اگر از روی زمین نتوانستند در زیر زمین تونل می‌زنند و اگر پلیس در زیر زمین به سراغشان بیاید به فکر انتقال مواد مخدر از راه هوا می‌افتند!


 تصاویری که در زیر می‌بینید مربوط به آخرین روش انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان مکزیکی است، آن‌ها با استفاده از موشک اندازی که ساخته‌اند بسته‌های مواد مخدر را از پشت مرزها به ایالت آریزونا آمریکا می‌فرستند!
















منبع: خبرگزاری فارس

ramin بازدید : 139 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

اسم واقعی افراد سرشناس معروف !

کمال الملک —–> محمد غفاری

مارک تواین —–> ساموئل لنگهورن کلمنس

میرزاده عشقی —–> سید محمدرضا کردستانی

سیمین بهبهانی —–> سیمین خلیلی

امیر کبیر —–> تقی فراهانی

ذبیح الله منصوری —–> ذبیح الله حکیم الهی دشتی

م. امید —–> مهدی اخوان ثالث

شهریار —–> محمدحسین بهجت تبریزی

حافظ —–> شمس الدین محمد شیرازی

چارلی چاپلین —–> سِر چارلز اسپنسر چاپلین

پروین اعتصامی —–> رخشنده اعتصامی

صائب تبریزی —–> میرزا محمد علی

سلمان فارسی —–> روزبه

ستارخان —–> ستار قره‌داغی

میرداماد —–> میر برهان‌الدین محمدباقر استرآبادی

باقرخان —–> باقر تبریزی

نسیم شمال —–> سید اشرف‌الدین گیلانی

جبار باغچه بان —–> میرزا جبار عسگرزاده

بدیع الزمان فروزانفر —–> محمدحسین بشرویه‏ای

چه گوارا —–> ارنستو رافائل گوارا دلاسرنا

سعدی —–> مُصلِح الدین مُشرف بن عَبدُالله

عزیز نسین —–> مَحمَت نُصرَت

آتا تورک —–> مصطفی کمال پاشا

ولتر —–> فرانسوا ماری آروئ

بودا —–> سیدارتا گوتما
ramin بازدید : 122 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

با استفاده از این سامانه سربازان دیگر نمی توانند فرار کنند!

خبرگزاری مهر: پژوهشگران پارک فناوری خلیج فارس با استفاده از برخی سنسورها
سامانه ای را عرضه کردند که با نصب بر روی لباس سربازان ضمن حفاظت از آنها
در مناطق مرزی، از فرار و به خواب رفتن آنها در پست نگهبانی جلوگیری می
کند.
سعید راشدی از مجریان این طرح تحقیقاتی در این باره گفت: یکی از
ارگانهای نظامی دو مشکل اساسی که شامل فرار سربازان از پست نگهبانی و به
خواب رفتن آنها هنگام نگهبانی می شود را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه
ارگانهای نظامی برای رفع این مشکل سالیانه هزینه های گزافی را پرداخت می
کنند، اظهار داشت: مسئولان امر برای رفع این مشکل اقدام به نصب دوربین های
مدار بسته و گماشتن افسر نگهبان می کردند که هزینه هایی را در بر داشت از
این رو با مطرح شدن این مشکل پروژه ای را در این زمینه تعریف کردیم.

راشدی
با اشاره به جزئیات این پروژه توضیح داد: برای این منظور اقدام به طراحی
سامانه ای کردیم که بدون تماس با بدن سرباز و تنها با نصب بر روی لباس
اقدام به کنترل وضعیت سربازها می کند.

این محقق توضیح داد: این
سامانه شامل یک جعبه کوچک است که به لباس سرباز متصل می شود و برای هر
سرباز محدوده خاصی تعریف می شود در صورتی که سرباز از محدود تعیین شده
جلوتر برود این سامانه با ارسال پیامی به مرکز کنترل افسر نگهبان را از
وضعیت سرباز آگاه می کند.

وی با تاکید بر اینکه این سامانه قادر به
ارسال اطلاعاتی در زمینه میزان فشار خون، تعداد ضربان قلب و میزان دمای
بدن است، خاطر نشان کرد: زمانی که فرد به خواب می رود برخی از خواص
بیولوژیکی بدن تغییر می کند از این رو این سامانه قادر است ویژگیهای
فیزیولوژی بدن را پایش کند.

راشدی ادامه داد: زمانی که سرباز در
هنگام پست نگهبانی به خواب می رود ابتدا از طریق ویبره هشدار می دهد و در
صورتی که فرد متوجه نشده اطلاعاتی از وضعیت فرد به مرکز کنترل ارسال می
کند.

وی حفاظت از سربازان در مناطق مرزی را از دیگر کاربردهای این
سامانه نام برد و اضافه کرد: در حریم مرزها معمولا سربازان با مخاطرات
زیادی مواجه می شوند و نصب این دستگاه بر روی لباس سربازان و کنترل علایم
حیاتی آنها می تواند امداد رسانی به افراد آسیب دیده را تسهیل کند.

این
محقق با بیان اینکه اطلاعات ارسالی در پایگاه داده های این سامانه ذخیره
می شود، یادآور شد: این سامانه هیچگونه تماس فیزیکی با فرد ندارد و با
استفاده از برخی فناوریها می تواند علایم حیاتی فرد را کنترل کند
ramin بازدید : 112 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

همبرگر اتمی +عکس

فست فودها گاهی اوقات بسیار شگفت انگیز می شوند و اتفاقات جالبی ممکن است در دنیای آن ها رخ دهد که ممکن است بسیار عجیب و غیرقابل باور باشد.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، برخی از رستوران دارها برای اینکه بتوانند رستوران خودشان را معروف کنند دست به اقدام های جالبی مانند درست کردن بزرگترین ساندویچ یا تندترین آن ها می زنند.

به تازگی یک رستوران در انگلستان با همبرگری ویژه را در اختیار مشتریانش قرار میدهد که البته به عنوان یکی از تندترین غذاهای دنیا شناخته می شود.

بسیاری از دوست داران همبرگر که به هر نحوی آن را می خوردن می گویند این همبرگر که به "اتمی" معروف شده است تنها باعث دردکشیدن است و خوردن آن از جمله سخت ترین کارهای دنیا است.



برای پخت این همبرگر از ادویه های بسیار تند استفاده شده است اما چیزی که آن را از دیگر همبرگرها جدا میکند سس مخصوصی به نام "سس ارواح" است که می تواند پوست دست را هم بسوزاند.

این رستوران دار برای افرادی که این همبرگر را سفارش می دهند یک رضایت نامه کتبی می آورد تا آن ها بیشتر مسئولیت های اتفاقات بعد از خوردن این غذا را قبلو کنند. همچنین برای خوردن آن نیاز به دستکش دارند تا دستشان نسوزد.

این رستوران تا به حال نزدیک به 500 عدد از این همبرگرها فروخته است که البته هیچکس نتوانسته آن را تمام کند. جایزه فردی که بتواند این همبرگر را بخورد این است که اسمش همیشه روی دیوار این رستوران خواهد بود.

صاحب این رستوران گفته است که خودش با تمام تلاشی که انجام داده است تنها یک چهارم این همبرگر را خورده است
ramin بازدید : 155 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
تصاویری از جنگنده جدید و پیشرفته ایرانی قاهر 313 www.taknaz.ir
 
جدیدترین هواپیمای جنگنده ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز - شنبه - با حضور رییس‌جمهور رونمایی شد.

در سومین روز از ایام دهه فجر، در مراسم ویژه‌ای با حضور محمود احمدی‌نژاد، از هواپیمای جنگنده جدید بومی ساخت وزارت دفاع با نام «قاهر 313» رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از این جنگنده، سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، منوچهر منطقی رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دست‌اندرکاران این پروژه حضور داشتند.
 
 
رونمایی از جنگنده جدید ایرانی قاهر 313
 

 

تصاویری از جنگنده جدید و پیشرفته ایرانی قاهر 313 www.taknaz.ir

 

تصاویری از جنگنده جدید و پیشرفته ایرانی قاهر 313 www.taknaz.ir 

رونمایی از جنگنده جدید ایرانی قاهر 313

 

تصاویری از جنگنده جدید و پیشرفته ایرانی قاهر 313 www.taknaz.ir
تصاویری از جنگنده جدید و پیشرفته ایرانی قاهر 313 www.taknaz.ir
رونمایی از جنگنده جدید ایرانی قاهر 313
رونمایی از جنگنده جدید ایرانی قاهر 313
رونمایی از جنگنده جدید ایرانی قاهر 313
 

 

ramin بازدید : 129 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

مردی که توسط ببر خورده شد

مقامات تايلندي اعلام كردند كه مرد كشاورزي در حادثه اي نادر در حمله يك ببر كشته و خورده شد.
 خبرگزاري فرانسه نوشت: اوروپونگ شاناكول معاون پليس منطقه بتونگ در جنوب تايلند گفت: امروز جسد تكه تكه يك مرد 44 ساله  در يك مزرعه كشت هوآ كه در آنجا كار مي كرد ، كشف شد.وي افزود: جسد فاقد سر بوده ، شكمش پاره و بدنش تكه تكه  شده بود. در اطراف محل حادثه، آثار جاي پاي يك ببر بالغ و نيز ببري جوان تر مشاهده شده است.
در عين حال، وضعيت جسد نيز نشان مي دهد كه قرباني هدف حمله يك ببر قرار گرفته است.
وي تصريح كرد: حمله ببر به انسان در استان يالا در جنوب تايلند واقعه اي نادر است.
 سال گذشته نيز يك مرد كشاورز بر اثر حمله ببر در منطقه كوهستاني بتونگ كشته شده بود.
در تايلند حدود 300 قلاده ببر هنوز به صورت آزاد زندگي مي كنند.
منبع: جام نيوز
برچسب ها: مرد ، ببر ، تایلند
ramin بازدید : 164 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

غذاي تند سرآشپز را سكته داد

سرآشپزي كه با خوردن فلفل بسيار تند در آشپرخانه رستوران دچار ايست قلبي شده، از صاحبكارش درخواست غرامت كرد.
عارف علي 26 ساله مدعي است زماني كه سس فلفل تندي كه براي غذاي يك مشتري آماده كرده بوده را امتحان مي‌كرد از تندي بيش از اندازه دچار ايست قلبي شده و توسط همكارانش به بيمارستان منتقل مي‌شود.اين سرآشپز كه در رستوراني در مركز شهر لندن كار مي‌كند با وجود رد شدن خطر با تشكيل پرونده‌اي عليه صاحب رستوران مدعي شده او بايد غرامت ايست قلبي و شوكي كه به بدن آشپزش وارد شده را بپردازد.
طبق شكايت علي او با عكس‌العمل شديدي كه بدنش به فلفل نشان داده ديگر حتي مي‌ترسد آشپزي كند و اين حادثه به قيمت شغل و آينده‌اش تمام شده است.
عارف‌علي مدعي است، صاحب رستوران چون خودش غذاهاي تند را دوست دارد هميشه او را به تهيه اين نوع غذاها و چشيدن آنها تشويق مي‌كرده و به‌علت مصرف زياد غذا‌هاي تند دچار شوك قلبي شده است.
منبع: جام جم آنلاين
ramin بازدید : 114 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

رونمایی از لامبورگینی اونتادور رودستر

به رغم نداشتن یک غرفه اختصاصی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، خودروساز ایتالیایی در یک مراسم ویژه و البته کوچک از جدیدترین مدل خودرو اونتادور خود یعنی روداستر رونمایی کرد.
  به رغم نداشتن یک غرفه اختصاصی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، خودروساز ایتالیایی در یک مراسم ویژه و البته کوچک از جدیدترین مدل خودرو اونتادور خود یعنی روداستر رونمایی کرد.
 

 
البته می توان اعتراف کرد یک ظاهر جمع و جور و کوچک هرگز انتظار قدرت پیشرانه فوق العاده ۷۰۰ اسب بخاری از یک موتور ۶٫۵ لیتری V12  را نداشتیم که البته برای لامبروگینی به اندازه کافی خوشحال کننده نبود و برای اولاین بار این شرکت تصمیم گرفت تا خودرو مذکور را یک گام به جلوتر برده و انرا با یک سیستم سقف تاشو عرضه کند.
مهندسان لامبورگینی این سیستم سقف را با پانل‌های فیبر کربن قابل حمل عرضه کردند که  در ضمن دارای سیستم خودکار امن نگه داشتن سرنشینان در یک تصادف نیز هستند.
 

                          

 
به هر حال این خودرو بسیار زیبا در بازار آمریکا با قیمت پایه ۴۴۱ هزار دلاری و  حق بیمه ۵۸ هزار دلاری عرضه خواهد شد.
 
منبع: خودروسازی
ramin بازدید : 167 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

کلیک کنید

عاشق شدم = 5513466
یاد من = 5514692
عشق اول = 5514688
خدایا = 5513988
یکی هست = 3313225
سریال شیدایی = 2211520
خوان هفصد = 3313992
با من بمون = 3313993
برو فکرشم نکن = 5513986
حلالم کن = 4413389
باور کن = 3312715
تقاص = 3314296
نگو = 5515735
یکی یکدونه = 5515404
میمیرم 2=5515737
ماه عسل 2=2211667
آخه تو هنوز عشق منی=5515590
ای دل=4414367
گم شدم=4413350
ساعت رفتن=5514691
وقت رفتم=5514823
ای کاش = 3314372
به خودت باختمت = 3314371
خط نشون = 5515633
خداحافظ بچه = 2211665
چه زود=5513976
یه دل شکستم=3314294
رفیق نیمه راه = 5514627
قرار بود2=5515111
وابسته=5515592
هی تو= 3314291
هی تو2= 3314292
بگومگو = 3313995
تو راست میگی = 3313226
نارفیق دو = 5514690
نارفیق = 5514689
تصمیم = 3313736
تو نزدیکی = 2211397
قلبم = 3313738
مغرور = 3313377
بازم دوباره = 3313737
چی شد = 3313375
ramin بازدید : 127 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

طنز, مطالب خنده دار

دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟

 

تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت لخت بودن، اما وقتی میرفتن لب ساحل شلوارک پاشون میکردن؟

 

تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی،همیشه وقتی طرف میفهمه بچه دار نمیشه همه بچه ها از ماشینای بقلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای میکنن میخندن؟!

تعداد صفحات : 25

درباره ما
Profile Pic
باسلام به كاربران گرامي.رامين مديروب هستم اميدوارم از وبمون خوشتون اومده باشه راه هاي ارتباط باما‌id line=ramin1010 نظرات شماباعث پيشرفت ماميشود.نظرفراموش نشه دوستان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مطالب سايت راچگونه ارزيابي مي كنيد؟
    به نظر شما صادقانه بگوييد چه نمره اي به سايتمان مي دهيد؟
    به نظر شما چه مطالبي در سايت قرار دهيم؟
    كاربران اين سايت چند ساله اند؟
    تولد

    اسم و تاریخ تولدتون رو به نظرات وب

     بفرستید تا سایت تي فارسي

    تولدتون رو تبریک بگه..

    آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 260
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,357
  • بازدید ماه : 5,405
  • بازدید سال : 25,785
  • بازدید کلی : 281,436