loading...
وب تفريحي تي فارسي /محبوب دلها
آخرین ارسال های انجمن
ramin بازدید : 119 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

خفن ترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 94

 

 

 

 

من یه صندوق صدقه تو اتاقم دارم
هر روز یه مبلغی میندازم توش تا آخر ماه یکجا که شد برمیدارم میزارم تو جیبم!
اینطوری هم هفتاد نوع بلا رو دفع کردم ؛ هم به یه بدبخت کمک کردم

.
.

جدیدترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 2015

.
.

وااااای چه دوستای خوشگل و خوشتیپ و با کلاسی دارم من…!
.
الکی مثلا من کورم قیافه های داغون شما هارو نمیبینم

.
.

جدیدترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 2015

.
.

دیگه پروسه آرایش های عروسی جوری شده که
دختره از صبح میره آرایشگاه غروب میاد بیرون
جوری آرایش میکنن که انگار نرم افزار روشون نصبه !
باید دوباره فردا باید برن آرایشگاه برگردن به حالت اول uninstall بشه آرایششون

.
.
.

.:: برای دیدن بقیه به ادامه مطلب بروید ::.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام به كاربران گرامي.رامين مديروب هستم اميدوارم از وبمون خوشتون اومده باشه راه هاي ارتباط باما‌id line=ramin1010 نظرات شماباعث پيشرفت ماميشود.نظرفراموش نشه دوستان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مطالب سايت راچگونه ارزيابي مي كنيد؟
    به نظر شما صادقانه بگوييد چه نمره اي به سايتمان مي دهيد؟
    به نظر شما چه مطالبي در سايت قرار دهيم؟
    كاربران اين سايت چند ساله اند؟
    تولد

    اسم و تاریخ تولدتون رو به نظرات وب

     بفرستید تا سایت تي فارسي

    تولدتون رو تبریک بگه..

    آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 260
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,205
  • بازدید ماه : 5,253
  • بازدید سال : 25,633
  • بازدید کلی : 281,284